25 oktober 2010

Testar vår nya dator......

Hej hopp alla, sitter vid datorn, den NYA datorn och känner mig för lite! Vår gamla har ju bråkat med oss ett längre tag nu , om ni minns så blev det ju lite rökutveckling i somras från den och vi fixade till den, vi jag menar min livlina, lillasyster Anna med sambo, allt var frid och fröjd tills för några veckor tills den för några veckor sedan då den la av IGEN jag blev så jä--a trött så jag orkade inte ens blogga om eländet hahahaha Som tur är ryckte livlinan ut igen Anna som så snällt har lånat ut sin dator till mig så jag har kunnat fixat med bilder, bloggat osv i allafall! Vi visste ju inte hur vi skulle göra om vi skulle laga den igen eller köpa ny, så vi har funderat fram och tillbaka på vilken dator vi skulle h, bärbar eller stationär PC eller Mac ?! fram och tillbaka, nu blev det en stationär PC, HP PRO 3120 med 22 tums widescreen skärm , känns bra. Nu ska vi bara installera alla program och göra oss hemmastadda i denna så är vi på gång igen på allvar, tänk att jag fixar och bloggar så datorn nästan brinner upp herre guuud......haahahaha......

Snart på bloggen, Liselotte Z och Tindra & Valle..... mycket på G missa inget.... :-)


1 kommentar:

årstidens bästa sa...

Hahaaaaa,låter ju som mina takter det där!

:)

Kram från mig.